Underhålla

Fan måste fixa min utväxt! Den börjar redan bli störig och börjar sakta men säkert se skallig ut :S Färgade ju den nyss känns det som. 
Sen när jag får pengar hade jag tänkt köpa en bra foundation, har kört på isadoras billiga nu då jag inte velat lägga pengar på det. Men en fin hy gör så mkt så tänkte be om ett test från Estee lauder double wear foundation när jag är på kicks. Jag vill ju ha väldigt täckande så jag tror den kan va nåt för mig. Sen går det blanda ut den med en tunnare i sommar om man vill det. En concealer måste med inköpas. Det dyraste i sminkväg med andra ord :S 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Satsa på cover all mix på make up store! Håller hur länge som helst om man inte pillar med fingrarna i burken :)

Svar: Är den jag använder, har den i säkert 5 år nu ;)
Malin

2014-05-15 @ 10:58:47
vanessa

Jag gillar double wear...ser bara till att vara återfuktad då jag tycker man kan se kakig ut annars. Men täcker jättebra...snyggt till full "tung" make up :)

Svar: Ja jag kan tänka mig de då den ska va väldigt täckande. Kanske kan ta lite lotion precis innan. Just nu har jag det problemet att jag inte är nöjd med huden efter makeup så man försöker typ täcka med concealer överallt haha. Så tror en fullt täckande är bättre :)
Malin

2014-05-15 @ 12:50:05
URL: http://booblusisous.blogg.se
Liiina

Clarins ultra comfort! Bästa bästa, heltäckande och blir inte kakig :)

Svar: Tack för tipset :)
Malin

2014-05-15 @ 13:43:07
Lina

Kör bb-cream istället :) har fått sjukt mycket bättre hy av att använda de o puder istället för foundation o puder :)

Svar: Tack för tipset :) men tror inte den är så täckande som jag vill ha det :)
Malin

2014-05-16 @ 00:06:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0