Underkläder

Att lägga upp bilder i underkläder har alltid känts så förbjudet. Men för mig är det ingen stor grej, man visar ibland mer i bikini. Så jag tar väl detdär ganska lättsamt. Men det känns mer förbjudet då det symboliserar andra saker än vad en bikini gör.
Jag hade kunnat tänka mig va bikini/ underklädesmodell så jag känner inte det gör nåt om jag har underkläder på en bild sålänge den inte symboliserar sex och är classy.
 
 
Samma pose men i olika vinklar. När man fotar nerifrån så ser man längre ut, ett tips!
 


Kommentarer
Sofia

Varifrån köper du dina bh:ar? Svårt o hitta bhar som ger bra stöd, är fina och inte kostar allt för mycket :(

Svar: Hej! Jag använder nästan aldrig bhar. Mest sporttoppar som inte ger nåt stöd :S men www.bravissimo.co.uk har många fina i våra storlekar. Även amazon.co.uk. Sök bara på tex bra 30f eller vad du har för ukstorlek :)
Malin

2014-05-23 @ 18:58:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0