Utvecklas

I vintras hade jag som mål att hinna bli grym på handstående till sommaren. Är långt ifrån grym haha men det går bättre och bättre. Är inte alls läskigt längre, minns att jag tyckte det va väldigt läskigt att ens försöka. Men jag kan stå mot en vägg utan problem och oftast klarar jag stå över 10 sekunder de gånger jag står utan vägg, men endel misslyckade försök emellan :P Vill hitta balansen så jag kan stå mkt längre och kanske även gå på händer.
Men bara man fortsätter öva så kommer man utvecklas. Sen blir man så glad när man slår sitt rekord och när man nått sina mål :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Linn

Efter att ha följt din blogg ett tag så kände jag att jag har blivit lite inspirerad så nu har jag faktiskt engagerat mig och skrivit in mig på gymet ;O kors i hela taket kallas det nog haha.
Men iaf, jag har tid hos en personlig tränare i slutet av nästa vecka men tränar lite innan med. Jag kör så tungt jag kan, är rätt klen. Men hur många repetitioner är bäst att göra och hur många gånger? och har du nåt bra tips på en frukost som passar oss som inte äter kött?

Svar: Hej! Vad kul! Hoppas du finner det roligt med träningen :) bra att ta råd från en kunnig med så man gör rätt feån början:)

Jag äter fiberhavregrynsgröt med proteinpulver och bär varje morgon, annars om du vill äta ännu mer kalorisnålt kan man äta kvarg med bär eller kanske äggröra?:)
Malin

2014-05-04 @ 13:15:07
URL: http://qaskiz.blogg.se
Linn

Tack, får nog bli kvarg eller ägg. Gröt får jag inte ner tyvärr.
Tkr det är svårt att få i sig tillräckligt med protein när jag inte äter kött, många av de vegetariska grejerna innehåller ju inte speciellt mkt

Svar: har du testat äta gröten med proteinpulver och bär i? För jag kan heller inte äta det utan det, smakar som tapetklister haha. Äter ju heller inte kött och har haft svårt att få i mig protein innan. Men nu får jag i mig mkt genom kvargen, ägg och äter mer bönor och linser idag.
Malin

2014-05-05 @ 10:20:43
URL: http://qaskiz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0