Va dig själv

Jag kan känna det är svårt att vara sig själv om personer i ens omgivning inte är som man själv är. Borde inte vara så, man borde inte påverkas av andra för alla är olika. Jag och Danny är väldigt lika på många sätt, vi kan vara oss själva fullt ut (tur det), vi är väl lika knäppa båda två haha! 
Men att man påverkas har nog mycket med självkänslan att göra. 
Men jag känner jag är starkare nu. Både fysiskt och psykiskt. Jag har gått igenom en förlossning, jag har haft motivationen och orken att bli vältränad,  och jag försöker göra det som gör mig glad. Man kan faktiskt vara en väldigt bra mamma och ta hand om sig själv på samma gång. Det mår alla bäst av i längden för vem vill vara runt en mamma som är trött på vardagen eller inte nöjd med sig själv. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0