Videos

Ska försöka ta mig tiden att göra en video på tabataövningar som jag gjorde innan, har inte gjort de på ett tag men de är väldigt bra träning som man även kan göra hemma. Intervall träning har jag läst på många sidor är bra och förbränner mycket. Sen får man även in styrka i det om man väljer att ha styrkeövningar :)
 
Även en video hur jag lockar håret ska jag försöka fixa, men det är svårt att få en bra film då jag behöver en spegel och det är inte så bra ljus på de ställen jag har spegel, men ska testa i badrummet och se om det blir bra :)
 
 
Jag lockar alltid håret med plattång och borstar alltid ut lockarna när de har svalnat så de ser mer naturligt ut. Sen måste jag borsta håret ofta då det tovar sig så fort när man har löshår. Finns kanske bättre kvalite som inte känns så torrt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0