Vincent

Gud vad längesen jag tagit bilder med systemkameran på Vincent. Har mest tagit på mig själv haha! Men när man väl börjar fota han är det väldigt kul! Blev en snabbis bara så han hade väl inte så fina kläder, en nerdräglad tröja haha. Sen gör han miner hela tiden. Försökte få en fin bild när han har ögonen helt öppna men han kisar och har sig hela tiden :D 
Han pratar väldigt mycket nu, man kan ibland ha en konversation med han fast han kan inga riktiga ord, men han pratar som han diskuterar med en <3
 
 
Här ser man hur sjukt stor han har blivit, hans drag ändras lite hela tiden tycker jag och ibland tycker jag han liknar min bror lite.
 
 
 
 
Men pappas haka kommer han iaf få, det såg vi från när han föddes :)
 
 
Kommer utomhusbilder imån :) Får dela upp det lite, tar alltid så sjukt många bilder haha!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0