Best foundation

Jag har länge letat efter den perfekta foundationen, de flesta bloggar har skrivit gott om Estee Lauder double wear så jag köpte den för några månader sen. Älskar den! Den ger en fin lyster och är inte kakig alls, den täcker bäst av alla jag testat och ger en fin ton i ansiktet. En flaska håller nästan 2 månader för mig, då använder jag den varje dag och jag tar väl ganska mycket. Brukar köpa den på kicks då jag ibland får hem rabattkuponger.
Jag kör på tonen ivory beige ifall nån undrar. Så om ni letar efter nån foundation som täcker bra kan jag rekommendera denna, be om att få hem ett test på kicks om ni vill testa den innan :)
 

 
I have been searching for the perfect foundation for a long time, many blogs have written plenty good things about Estee Lauder Double Wear, so I bought it a few months ago. Love it! It gives a nice shine and is not cakey at all, it covers the best of any I've tested, and gives a nice tone in the face. A bottle last almost 2 months for me, since I use it every day and I take pretty much.
I use the tone ivory beige in case someone wonders. So if you're looking for some foundation that covers well, I can recommend this one!
 
 


Kommentarer
Anya

This foundation is the best! I love it!

2014-09-01 @ 14:08:34
Lina

Tränar du med smink?

Svar: Ja det gör jag och ser inget problem med det
Malin

2014-09-02 @ 00:17:09
malinandreao

Omg tycker att du sminkar dig så himla fint runt ögonen! Har du lagt ut någon video eller annan beskrivning på hur du gör? Mitt eget tålamod till sminkning är väldigt dåligt men skulle gärna vilja kunna utföra det NÅGON gång iallafall ;) det kanske har med hela din sminkning att göra men det ser så himla smooth ut i ditt ansikte... Om du förstår vad jag menar? :)

Svar: Tack så mkt :) Här är ett inlägg steg för steg hur jag sminkar mig. Sminkar mig fortfarande så men har lite oliak ögonskuggor, oftast bruna och varma nyanser :)
http://belovely.blogg.se/2012/october/kvalls-makeup.html

Jag använder mig utav estee lauder double wear foundation och cover mix concealer från makeupstore, de täcker väldigt bra!
Malin

2014-09-02 @ 22:50:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0