Boring

Varit en sjukt dryg och tråkig vecka! Men gud vilken motivation jag har nu till att träna! Precis som när jag va gravid,  så hade jag sjukt stor lust att börja träna såfort jag kunde. När jag inte kan träna vill man det destu mer. Har lite nya övningar att testa, ska börja öka vikterna, och nu har jag lite att gå ner så nu blir det mycket roligare :) Så om ni tränar väldigt mycket och börja tröttna, ät upp er och gör det till en ny utmaning :D Haha skojja bara, men att va borta från gymet en lte längre tid kan göra en gott och man får en nytändning.

 
 
 
Been a very boring week! But my motivation is on top right now! Just like when I was pregnant I had a big desire to start training as soon as I could. When I can´t train you want it more. Have some new exercises to test, start increasing the weights, and now I have little to lose, so now it will be much more fun :) So if you are training a lot and start to get tired of it, eat you up and make it a new challenge :D Haha just kidding, but beaway from the gym for a longer time can make you good and you get a new start.
 
 
 

 
 
 


 


Kommentarer
Sofie

är det dom här tightsen du har, http://www.stadium.se/sport/traning/traningsklader/202134/soc-w-train-ths# ?

:)

Svar: det stämmer :) De är väldigt snygga men mina är förstora då jag gått ner sen jag köpte dom :) Men de rekommenderas!
Malin

2014-09-07 @ 20:50:49
URL: http://sofiecaroline.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0