Challenge

Nu har jag varit sjuk ett tag, men har byggt på dåliga ovanor sen några månader tillbaka. Men det är medvetna val för jag ville unna mig i sommar, och inget jag ångrar. Jag har ätit strikt och efter mina rutiner i ett år och ibland kan man behöva perioder där man unnar sig lite extra. Men nu är det stopp på det, för jag mår som bäst när jag har rutiner och känner jag har kontroll. Innan behövde jag inte tänka så mycket på vad jag åt och tränade, för allt gick på rutin och det va inga problem, men nu är det lite som att börja om, att hitta en motivation och vilja som gör att man klarar hålla sina nya rutiner, sen kommer det gå som på räls när detta beroende efter godsaker försvinner, det vet jag :) Så jag tänkte lista upp lite saker som kan hjälper mig och er på traven om nu vill börja med bättre vanor i ett senare inlägg. Men det är inte enkelt, men har man bara viljan och beslutsamheten så kan man komma hur långt som helst, det gäller allt! Tro på dig själv och att du kommer klara det så kommer det gå galant!
 
 


 
Now I have been sick for a while, but I have got some bad habits since a few months back. But it's conscious choice because I wanted to treat myself this summer, and nothing I regret. I have eaten strict and after my routine for a year and sometimes you need periods where you eat whatever you want. But now is the end of it, because I feel better when I have my routines and when I feel that I have control. Before, I did´nt think so much about what I ate and trained, everything went on routine and it wasn´t no problems, but now it's a bit like starting over, finding a motivation and desire that makes you able to keep your new routines , then it will go super easy when you cravings is gone. So Im going to write a few things on how to make better habits and follow your routins in a another post later today.  But it's not easy, but if you have the will and determination you going to reach your goals! Believe in yourself and you'll make it
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0