Fake lashes

När jag vill göra mig extra fin använder jag alltid lösögonfransar, alltid på fest osv. Sist köpte jag dessa från kicks, här hittar ni dom, men de har massa andra fina också! Sen använder jag alltid ett lim från makeupstore som jag alltid har använt som funkar jättebra. Det blir svart så det syns inget :) Så det är typ grått först men sen svartnar det. Här hittar ni det :) Sen använder jag alltid denna concealern, är den bästa jag testat och jag har testat rätt många, denna är den mest täckande. 
 


 
When I want to do a little extra with my makeup I always wear fakelashes, for example on partys and so on. Its really nice to wear fake lashes and it make a big difference in your makeup :) I bought lashes from ARDELL last time and I really liked them!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
MJ

Vilket nummer har du på lösögonfransarna?

2015-05-06 @ 07:58:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0