Good days

Igår tränade jag två pass, morgoncardio direkt efter jag lämnat Vincent på förskolan, sen ett styrkepass på eftermiddagen. Va helt slut sen. Idag blir ett pass, sen imån två pass, sen vila i två dagar. Har ätit väldigt bra och jag känner hur all vätska försvunnit, så skönt. Va sjukt svullen där ett tag. Längtar som fan tills på lördag när jag ska unna mig nåt, är supersugen men jag SKA klara hålla mig till lördag. Kommer kännas så bra då.
 
 


 
Yesterday I trained two times, morningcardio right after I left Vincent at preschool, then a strength workout in the afternoon. Was exhausted after that. Today will be one workout, then tomorrow two workouts, then rest for two days. Have eaten very well and I notice how all the liquid has disappeared from my body, so nice. Was really swollen for a while. Longing as hell until Saturday when I will treat myself with something, I have alot of cravings for chocolate/ crisps/candy but I'll manage to stick to Saturday. Will feel so good then.
 
 


 
 
 


Kommentarer
Emelie

Har en fråga snälla svara!
Jag äter nyttigt och tränar. Äter mycket frukt. Kan man äta för mycket nyttigt? Jag blir nästan aldrig mätt så äter jättemycket mat, inland för mycket. Kan de bero på att jag intr går ner i vilt?

Svar: Om du är osäker hur mkt allt innehåller så kan du räkna kalorier i nån vecka, bara för att se om du äter mkt av nåt med mkt kalorier. På nåt sätt äter du mer än vad du gör av med, eller bygger mkt muskler som väger mer än fett :) Frukt är bra men man ska heller inte överäta det då det inte mättar så mkt och innehåller mest fruktsocker, kommer mätta mer med nåt proteinrikt. Tex banan har mkt kalorier men är bra innan träning för extra energi.
Du kan testa appen lifesum, den använde jag innan och jag lärde mig mkt vad som va bra och inte bra om man ville ner i vikt.
Försök äta så proteinrikt som möjligt, nyttiga fetter, va varsam med snabba kolhydrater och ät gärna mindre portionen va tredje timme. Lycka till :)
Malin

2014-09-10 @ 12:26:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0