Good morning

Gjorde ett tidsinställt inlägg igår så jag ändrar det här haha, skrev hag mådde bättre idag för igår mådde jag mt bättre och trodde jag skulle va frisk idag. Men nej, jag hade ashög feber inatt ,svettades som en gris. Känns mkt bättre nu men fortfarande inte frisk :(
Jag har ätit som en gris rent ut sagt sen i fredags. Onyttigt varje dag, igår köpte jag en chipspåse och choklad!
Jag måste jobba på disciplinen när jag inte tränar har jag svårare att äta nyttigt. Men tänk om jag skulle va sjuk i flera veckor? Kosten måste hålla oavsett vad, för nu har jag fått tillbaka mitt sockerberoende bara för jag ätit det så ofta. Kommer ihåg när jag började träna så hade jag inget sug alls, det va såå skönt att slippa det.
Men just nu har jag ingen aptit, känns som jag förlorade 5 kg inatt av allt svett haha :S
 

 
I've eaten like a pig since friday. Unhealthy every day, yesterday I bought a bag of crisps and chocolate!
I have to work on my discipline when I'm not working out, I have more difficult to eat healthy on restdays. But what happen if Ibe sick for several weeks? I must stick to my "diet" no matter what, for now I have got back my sugar addiction just because I ate it so often. Remember when I started training, I had no desire at all!
 
 
 

 
 


Kommentarer
Madde

Krya på dig! Inte roligt att vara sjuk. Känns som att man tappar formen helt då. Du får ta nya tag sen :)

Svar: Tack så mkt :) ja de känns som allt bara förfaller haha :P
Malin

2014-09-03 @ 12:58:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0