Halsfluss

Misstänker halsfluss, ont i halsen när jag sväljer, mitt tal är grumligt och halsen känns tjock plus feber. Så om febern inte blivit mindre till imån ska jag ringa vårdcentralen. Usch jag hatar detta! Inte varit borta från träningen såhär länge på över ett år, tränade i fredags senast. Känns som alla muskler är borta haha! Gått upp ett kilo och är trött och svag och uttråkad. Känns som allt står still när man är sjuk, man orkar inte göra nånting och jag blir stressad när jag inte gör saker. Saknar träningen som fan nu och vill tillbaka till rutiner. Hoppas jag blir frisk snart.. Känns som det aldrig har nåt slut :( 
Sen är Vincents svinkoppor kommit tillbaka IGEN för tredje gången på samma ställe.....






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0