Im back!

YES nu är jag frisk, men jag känner verkligen hur svag min kropp är just nu när man varit hemma en vecka. Tränade benpass idag och jag orkade inte så mycket. Men jag har äntligen kommit igång igen :) Ätit bra i tre dagar så nu har min vätska äntligen lagt sig, så hade gått ner 2kg på en dag. Blev lite förvånad imorse, därför ska man inte tänka så mycket på om man gått upp nåt kilo då och då, för vätska samlas väldigt fort och man kan även förlora det fort. Imån kommer jag posta mitt nya träningsschema! Så håll utkik ^^
Ha en toppen lördagskväll allihopa!
 


 
YES now Im finally back and the cold is gone, but I really feel how weak my body is right now when I´ve been home for a week. Trained leg today and I felt really weark. But I've finally started my workouts again :) Eaten well for three days so my fluid is gone, had lost 2kg in one day. Was a little surprised this morning, therefore, you don´t need to focus so much on the scale, cause you can gain and lose a few pounds really quickly, cause the body gain fluid very easily. Tomorrow, I will post my new workoutschedule ^^
Have a nice saturday everyone!
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Hur går man ner i vätska menar du?:)

Svar: Genom att äta nyttigt och röra på sig, och undvika mat som samlar vätska.
Kolhydrater binder ca 2.5gram vätska per gram. Stress binder vätska. Säkert salt med :)
Malin

2014-09-06 @ 21:08:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0