Keep fighting

Jag ska bannemag va strikt nu, träna som ett as! Känner det är dags att börja utvecklas, man har varit och stampat på samma punkt länge nu och man blir lätt bekväm i sin träning och kost och kör samma hela tiden.
Har gått upp 3 kilo den senaste tiden och jag trivs inte lika bra med denna vikten, har lagt på mig endel fett runt magen. Men det är bara mänskligt. Mitt mål är att gå ner ca 3 kilo och få fram mina muskler igen. Och snälla kom inte nu och klaga att jag kommer bli undernärd av att gå ner 3 kilo, det är en vikt jag trivs med och jag vill ha definierade muskler. Om min kropp inte vill ligga på den vikten så kommer de va svårt att hålla den, men om jag inte äter massa onyttigt har jag väldigt lätt att stanna på den vikten, med andra ord passar den mig helt okey.
Får ta det lugnt nu i början då jag varit sjuk, men tror ett längre uppehåll bara va bra för mig, få tillbaka motivationen och faktiskt ha några kilo att gå ner gör det hela till en större utmaning, för jag älskar resultaten som man får med rätt kost och träning och jag vet att gå ner 3 kilo inte kommer va några problem. Kommer lägga till lågintensiv cardio efter varje pass eller i ett enskilt pass. Så kan bli två pass ibland. Lets do this!
 

 
It´s really time to be superstrictly right now, train like a bitch! :P Feel it´s time to begin to develop my training, I have been stomped at the same place a while now and I easily become comfortable in my training and diet.
Have gained 3 kg this summer and I don´t feel as good in this weight.  My goal is to lose about 3 kilos and define my muscles again. And please do not come now and complain that Im going to look anorectic or something if I lose 3 kg. It's a weight I am comfortable with and I want to have defined muscles. If my body doesn´t want to live on that weight it will be hard for me to keep it, but if I don´t eat alot of unhealthy food it´s very easy for me to stay on that weight, in other words, it fits my body perfectly.
Im going to take it easy in the beginning with my workouts cause I´ve been sick, but I think a long break was good for me bring back the motivation and actually have a few kilos to lose makes it all more challenging, because I love the results that you get with proper diet and exercise and I know Im going to lose 3 kg with no problems. Will add low intensity cardio after each session or in a single workout. Lets do this!!
 
 


Kommentarer
Anonym

Du er jäkligt duktig och motiverad.... Jag är så sjukt kass på at holda igång goda vanor....

Svar: Tack så mkt, men som jag skrivit innan så har jag gjort de till en vana, en livsstil. Man får försöka hitta en träningsform o gilla den :) men det är ju inte alltid man gillar att träna. Men kosten är mkt svårare, de onyttigare är ju oftast godare :P
Malin

2014-09-05 @ 22:49:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0