New blog

Jag kommer börja blogga på bloggerfy Premium snart. Så då kommer bloggen se helt annorlunda ut, men mycket bättre. Jag trivs bra på blogg.se men känner det är dags att byta portal. Så hoppas jag trivs där. Det tar ju alltid lite tid att lära sig allt osv men jag kommer nog in i det fort hoppas jag :) 
Som ni säkert märkt så är detta en träningsblogg/mammablogg. Men mest träning och kost. Innan va det en gravidblogg och livet går ju vidare så jag kan tyvärr inte behaga alla. Men jag försöker skriva så varierande inlägg det bara går, men vill ändå ha en genre och hålla mig runt träning och hälsa. Sen är jag ju intresserad av allt som rör skönhet, men jag är ingen som shoppar smink varje månad så det finns inte mycket att skriva om där. Men jag lovar att jag alltid lägger upp inlägg såfort jag har testat nåt nytt eller vill rekommendera nån produkt jag tycker är bra :) Och om ni undrar nåt eller vill ha ett specifikt inlägg så säg gärna till så fixar jag det, behöver inte ha med träning att göra :)
Jag är väldigt mån om alla mina läsare och jag är superglad ni gillar min blogg och går in här och läser, så om det är nåt speciellt ni vill jag ska lägga upp så säg bara till, kan va bra med lite tips på inlägg ibland. Men annars, är det mest träning/ kost/ mammalivet som bloggen handlar om då det är det som är min stora passion.
 


 
I will start blogging on bloggerfy Premium soon. So then the blog will look completely different, but much better. I like blogg.se but I feel it´s time to change the portal. So hope I feel comfortable there. It always takes some time to learn everything, etc. but I'll probably into it soon I hope :)
As you probably noticed, this is a training blog / mom blog. But most training and diet. Before it was a pregnant blog and the life goes on so unfortunately I can not please everyone. But I try to write posts as varied as possible, but I want a genre and Im going to stick around fitness and health. Then of course I am interested in anything related to beauty, but I'm no shopping makeup each month so there is´nt much to write about there. But I promise that I always going to write posts about beauty if I have tried something new, or want to recommend some product I think is good :) And if you wonder something or want a specific post so please tell me and I'll fix it, do not need to be fitnessposts:)
I am very concerned about all of my readers and I'm super glad you like my blog and visit my blog, so if is anything special you want me to post so just let me knowBut otherwise, my main theme on the blog is fitness/ diet / mamalife caus that is my big passion.
 
 
 


Kommentarer
anki

Vad händer med alla dina inlägg här? Är de lika bea jag skriver upp alla recept??

Svar: Förstår inte vad du menar? Är inget fel på mina inlägg!
Malin

2014-09-06 @ 16:00:35
Anna

Tror hon menar vad som händer med dina gamla blogg inlägg om de flyttas över till den nya bloggen

Svar: Jaha, allt kommer flyttas över :)
Malin

2014-09-06 @ 16:51:32
anki

Tack Anna, de va precis så jag mena! Bra att de flyttas över:)

Svar: Ja de är tur :) så man kan hänvisa folk till de inlägg man redan gjort vid frågor osv :)
Malin

2014-09-07 @ 00:06:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0