Workout schedule

Jag känner jag vill minska lite extra i fett, och jag har märkt att styrketräning i samband med cardio funkar väldigt bra för mig. Har alltid kört ca 20-30min crosstrainer efter varje styrkepass under deff och det har funkat superbra tidigare. Jag kommer inte äta riktigt så strikt som när jag deffar, kommer fortsätta äta nästan det jag känner för, men proteinrikt såklart. Så här nedan kommer mitt nya schema. Den enda ändringen är all cardio :P
Nu när Vincent kommer va på dagis tis-tors så hinner jag köra två pass, saå morgoncardio och styrka på kvällen!
Nu jäklar!
 


 
 
I want to reduce some extra fat, and I've noticed that weight training in conjunction with cardio works very well for me. Have always train about 20-30min cross trainer after each strength workouts during deff and it has worked super well. I will not eat quite as strict as when I're dieting, I will continue to eat almost anything I want, but protein-rich off course. Here below you can see my new schedule. The only change is all cardio :P
Now that Vincent will be in kindergarten Tues-Thurs Im going to have the time to run two sessions, morningcardio and strength in the evening!
Now we're talking!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0