Nyttiga snacks!

Tänkte samla alla "mina" nyttiga snacks recept.Receptet har jag hittat på instagram och olika bloggar så inget jag kommit på själv.
 
Min favorit är kokos/protein glassen då den är såå god och är så himla enkel att göra. Snickerskakorna är med suupergoda!
 
Vaniljkesella jag mixat med bär och haft i frysen en stund
 
Proteinbollar
 
Kokos/proteinglass med fruktsallad
 
 Kaseinpudding
Vispa kaseinpulver med mjölk till önskad konsistens och sen in i kylen eller frysen. Servera med bär/frukt
 
 
Naturligt godis :P
 
Kokosglassen kan man även göra som glasspinne. Bara häll i en form och in i frysen :)
 
Har länkat recepten så ni kanske inte ser de genom mobilen
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0