Het böngryta

Gjorde denna i förrgår, min heta böngryta! Detta är en av mina favorittillbehör, passar till allt och är väldigt proteinrikt då det både är linser och bönor i (hej uppsvällda mage). Så den röran med broccoli och quorn eller fisk funkar super :) Man kan även skippa quornen men det är så gott :) 

Här är länk till receptet, en smak av indiskt :)

 
My plan was to give you guys this recipe on my favorite dish. But I think its too hard to translate in english :S
So Im sorry I cant give you an translation on this. Hope its ok.
 
 
 


Kommentarer
Malin Borås

Antar att man inte är ute och festar/dricker så mycket när man har småbarn, men händer det någon gång att du tar ett glas vin eller nåt? :) Eller känner du att det rubbar träningen för mycket?
Undrar också om/hur du brukar stretcha efter träningen :) Det är någonting man kan slarva med tyvärr tror jag :s Och ibland märker man verkligen hur stel man i vissa situationer faktiskt ÄR!
Trevlig vilodag och helg! ;)

Svar: Jag festade knappt nåt innan jag fick Vincent eller började träna seriöst heller :) Tycker inte det är kul och sen har jag inga och festa med ändå haha 🙈. Men nör nån väl frågar mig tar det emot för alkohol är så sjukt onyttigt för kroppen och jag mår dåligt flera dagar efter, så knappt värt.
Jag stretchar efter varje träning :)
Tack detsamma! Kram!
Malin

2014-07-04 @ 15:09:56
Malin borås

Åh vad tråkigt att må dåligt så i flera dagar... :( det är ju den tanken man får varje gång... Var det värt det? Haha, men kanske beror på i vilken måtta och vad man dricker!
Jag får skärpa mig med stretchningen! ;)
Skrev förresten här till dig för ett tag sedan när du lände att du hade dålig motivation, ville bara säga att jag (peppar peppar) hittat tillbaka och faktiskt kört samma schema som dig nu i två veckor :)

Svar: Ja oftast är de inte värt de för de är ingen roligt festliv i växjö :)
Åh vad kul! Fortsätt så. Jag hoppas jag hittar tillbaka och får motivation/ork o träna, men beror nog på att jag känner mig halvt sjuk o slö. Får köra hårt nästa vecka för sen åker vi till Öland :)
Malin

2014-07-04 @ 23:15:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0