Min resa från förlossningen och nu

Jag tänkte länka det inlägget igen som jag skrev för två månader sen, hur jag tränade i början efter förlossningen och hur jag gjort för att komma i form, steg för steg. Det skiljde sig väl mest de första 2-3 månaderna då jag tog det väldigt lugnt pga att bäckenet är så ostabilt och magmusklerna va delade. Sen har jag alltid känt efter med kroppen vad som känts rätt och fel. Sen har det bara rullat på med både träningen och kosten :) Har aldrig riktigt dippat med motivationen utan jag har detta på rutin nu :)
 
 
Här är inlägget :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Isabell

Tjena!
Har suttit och kollat igenom din blogg här på förmiddagen och blir sjukt imponerad av din resa. Håller själv på att ta mig tillbaka efter en vila på över två år efter sjukdom och motivationen har svackat lite då jag inte känner att jag få så synliga resultat. Men efter att ha läst din blogg och sett dina bilder ska jag nog testa lägga om kosten lite och lyfta lite tyngre. Tusen tack, fortsätt kämpa på!!

Svar: Hej!

Tack så mkt! Vad kul att läsa! :)
Lycka till nu o kämpa på du med 😊 :)
Malin

2014-06-17 @ 13:46:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0